A Knoc knock egy határozottan gyenge próbálkozás a Becstelen Brigantykból szereplőként, a Motelből pedig rendezőként megismert Eli Roth –tól. A horrornak beharangozott, ám valójában inkább thrillerszerű krimi főszereplője az a Keanu Reeves, aki tavaly már betöltötte az 51 -et és bár a „John Wick” filmekkel még nagy nézettséget tudott elérni, manapság már inkább leszállóágban van. A történet egyszerű és teljesen logikátlan, valódi horror pedig nyomokban sem érezhető benne.
Innentől spoiler is előfordul
Két fiatal leányzó kopog be egy esős éjszakán egy otthon dolgozó, fiatalos építészhez (Keanu Reeveshez) akinek családja pár napra elutazott valahová. A lányok finoman szólva elcsábítják a férfit, aki meggondolatlanul lefekszik velük. Másnap a lányok olyanok, mint akiket kicseréltek (összegányolják a házat, bunkók és vadak) a férfi pedig csak nagy nehezen tud megszabadulni tőlük. Miközben a csajok távoznak, elárulják, hogy fiatalkorúak, és pedofilnak tartják a pasast. Ezen a ponton akár véget is érhetne a sztori, ám jön még egy horrorisztikus folytatás. A lányok éjjel visszatérnek, és fogságba ejtik főhősünket, aki többszöri kísérletre sem tud megszökni tőlük. Igazából a lányok a férfi megölésére készülnek. A szerintük jogos büntetés előtt tönkreteszik a házat, megölik a házigazda váratlanul beállító kollégáját és sorozatosan megalázzák a jobb napokat is látott építészt. A film végét nem áruljuk el, de túl nagy meglepetést nem tartogat a befejezés.
A problémák a filmmel: gyenge színészi játék, „b” kategóriás jelenetek, és végül logikátlan és életszerűtlen cselekmény. Nem derül ki ugyanis, hogy a lányok miért teszik ezt az egészet. Pénzt nem kérnek, zsarolni nem zsarolnak, a házat nem rámolják ki és sérelem sem éri őket, így a bosszú sem jöhet szóba indítékként. Az sem túl reális, hogy a 186 centis, 80-90 kilós Keanu Reeves képtelen elbánni két kamaszlánnyal, és szökési kísérleteit is sorra elbénázza. A Knock Knock nagyon gyenge alkotás minden szempontból.
Értékelésünk legfeljebb 2.0 / 10